KLASCO akiratyje – aplinkai draugiški sprendimai ir dalyvavimas strateginiuose infrastruktūros projektuose
Bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) kartu su „Milsa” įmonių grupe, gaminančia granito ir dolomito skaldą, rengiasi naujiems bendriems projektams, kurie reikšmingi šalies nacionaliniu mastu. Pernai „Milsa“ strateginiu partneriu pasirinko kompaniją KLASCO, per kurią krauna ir gabena skaldą ir kitas naudingąsias iškasenas.
„KLASCO komanda apsilankė „Milsa“ įmonių grupės valdomame Klovainių karjere, kuris reikšmingas dolomito gavyboje. Džiaugiamės, kad „Milsa“ įvertino mūsų pasiūlytą paslaugų paketą ir sėkmingai per Klaipėdos uostą krauna naudingąsias iškasenas. Tai puikus gerosios praktikos pavyzdys, kaip, pasikeitus geopolitinei situacijai, įmanoma diversifikuotis ir perskirstyti krovinių srautus. Nuo 2022 m. „Milsa“ krovos kiekius padidino net 100 proc.”, – teigė KLASCO generalinis direktorius Vitalij Muštuk.
Puiki sinergija tarp abiejų kompanijų kuria pagrindą ateityje efektyviai įsilieti į nacionaliniu lygmeniu svarbius infrastruktūrinius projektus, tokius kaip Via Baltica ir Rail Baltica.
„Mūsų kompanijos tikslas – atliepti klientų lūkesčius, palaikyti atvirą santykį su jais, būti patikimais ir lanksčiais partneriais. Pasikeitusi geopolitinė situacija kuria terpę semtis naujų patirčių, ieškoti nestandartinių sprendimų. Intensyviai vystomas bendras projektas atveria naujas galimybes skaldą gabenti vidaus vandenų keliais. Tai leis atliepti valstybės keliamus lūkesčius, orientuotus į aplinkai draugiškus logistikos sprendimus, mat logistikos grandinė susidėlioja taip, kad skalda importuojama laivais, o galutinį gavėją krovinys pasiekia ne geležinkeliu ar krovininiais automobiliais, bet baržomis. Tai itin tvaru, mat viena barža galima gabenti tokį krovinio kiekį, koks telpa į 30 geležinkelio vagonų arba į 75 vilkikus“, – apie tvarius sprendimus pasakojo V. Muštuk.