UAB Klaipėdos konteinerių terminale krova bus dvigubai našesnė
Liepos 5 d. iš Suomijos Hanko uosto atvyko antrasis STS (ship-to-shore) kranas, įsigytas pagal KKT investicinę programą technikos atnaujinimui. Pirmąjį kraną gamintojas KONECRANES pristatė balandžio 29 d. ir jis jau sėkmingai dirba ant atnaujintos terminalo krantinės.
Kaip ir pirmasis kranas, antrasis STS atvyko pilnai surinktas, KKT kranininkai jau spėjo įgyti darbo patirties su pirmuoju kranu, todėl šio krano įvedimas į eksploataciją ilgai neužtruks. Tikėtina, kad jau liepos pabaigoje KKT galės krauti konteinerinius laivus keturiais kranais.
Naujieji 65 t keliamosios galios kranai su 53 m ilgio strėle pritaikyti krauti laivams su 19 konteinerių eilių ant denio. Po rekonstrukcijos maksimali grimzlė prie konteinerių terminalo krantinės padidėjo iki 13,4 m, taigi terminalas dabar pasiruošęs krauti „Post-Panamax“ klasės laivus ir gali pasiūlyti klientams kur kas didesnį krovos greitį.
KKT nuosekliai vykdo perėjimo prie aplinkai draugiškų krovos technologijų programą, įsigyjant naują techniką jos poveikis aplinkai yra vienas iš pagrindinių pasirinkimo prioritetų. Apskaičiuota, kad elektra varomi naujieji kranai leis sutaupyti iki 90 t dyzelino ir sumažinti CO2 išmetimą į aplinką apie 280 t per metus, bendra konteinerinių kranų eksploatavimo sukeliama aplinkos tarša sumažės apie 70%.