Briuselyje vyko diskusija dėl jūrų logistikos grandinės sutrikimo priežasčių

LJKKA vykdomasis direktorius Robertas Valantiejus lapkričio 30 – gruodžio 1 d. dalyvavo Briuselyje vykusioje Europos privačių uostų kompanijų ir terminalų federacijos (FEPORT) generalinėje asamblėjoje ir konferencijoje.

Didžiausias dėmesys buvo skiriamas COVID-19 pandemijos poveikiui jūrų logistikos grandinei ir jos sutrikimo priežastims. Federacijos nariai pažymėjo, jog Europos uostų terminalai deda maksimalias pastangas, kad tiekimo grandinės veiktų be trikdžių ir būtų išvengiama vėlavimų. Deja, logistikos pasiūla vis dar ribojama pandemijos poveikio ir pajėgumų trūkumo (trūksta darbuotojų, nepakanka tuščių konteinerių, vėluoja laivai, dėl to susikaupiantiems kroviniams nepakanka sandėliavimo plotų). Prognozuojama, kad panaši padėtis globalioje rinkoje tęsis ir kitąmet.

Konferencijoje buvo aptartos ateities perspektyvos minėtų iššūkių, geopolitinės aplinkos, Europos žaliojo kurso kontekste. Pranešėjai, atstovaujantys uostų bendruomenę, jūrų transportą, technologijas, Europos institucijas, mokslo įstaigas, aptarė galimybes pereiti prie žalios energijos tuo pačiu metu išlaikant Europos įmonių konkurencingumą.

1993 m. įkurta FEPORT atstovauja įvairių terminalų operatorių ir įmonių, vykdančių veiklą daugiau kaip 425 terminaluose Europos Sąjungos jūrų uostuose, interesus.

LJKKA yra FEPORT narė.

Nuotraukoje:

Robertas Valantiejus, FEPORT generalinė sekretorė Lamia Kerdjoudj-Belkaid, EK DG MOVE direktorė vandens transportui Magda Kopczynska, Koperio uosto Strateginio vystymo departamento vadovas Borut Čok.